Kan ik een out-of-office melding instellen?

 

Out-of-office melding instellen

Als je een e-mailaccount (POP3 of IMAP) via e-Captain hebt dan kun je ook een zogenaamde Out-of-office (afwezigheids) melding instellen. Om een out-of-office melding in te stellen moet je inloggen in onze Roundcube Webmail omgeving: https://e-captain.nl/webmail.

  • Klik rechtsboven op Instellingen
  • Klik vervolgens links op de optie Filters
  • Om een out-of-office melding toe te voegen maak je een nieuw Filter aan door op de + te klikken in de Filter kolom

out-of-office01

 

  • Geef een naam op voor het Filter. Bijvoorbeeld Vakantie
  • Vink de optie Alle berichten aan.
  • Selecteer bij Voer de volgende acties uit de optie Beantwoord met bericht.
  • Type vervolgens je bericht, vul het onderwerp in, geef je e-mailadressen op en hoe vaak het bericht moet worden verstuurd.
  • Klik daarna op Opslaan.
  • Om het bericht uit te schakelen vink je de optie Filter uitgeschakeld aan.

out-of-office02

 
 
 

This page was last updated on: 17 May 2017