Wat zijn de server instellingen voor de e-mail?

 

Algemeen

Voor het instellen van uw e-mail in een e-mailclient zoals Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird of Apple Mail heeft u onderstaande servergegevens nodig. Houd ook uw inloggegevens bij de hand.

POP3 account instellingen

Gebruikersnaam Het volledige e-mailadres
Wachtwoord Het wachtwoord dat is ingesteld in e-Captain
Inkomende mailserver (POP3) mail.e-captain.nl
Inkomende mail STARTTLS poort 110 (accepteer certificaat)
Inkomende mail SSL/TLS poort 995 (accepteer certificaat)
Uitgaande mailserver (SMTP) De SMTP server van uw internet provider (bijvoorbeeld smtp.ziggo.nl)
Uitgaande mail STARTTLS poort 587 (accepteer certificaat)
Uitgaande mail SSL/TLS poort 587 (accepteer certificaat)
Webmail http://webmail.e-captain.nl

IMAP account instellingen

Gebruikersnaam Het volledige e-mailadres
Wachtwoord Het wachtwoord dat is ingesteld in e-Captain
Inkomende mailserver (IMAP) mail.e-captain.nl
Inkomende mail STARTTLS poort 143 (accepteer certificaat)
Inkomende mail SSL/TLS poort 993 (accepteer certificaat)
Uitgaande mailserver (SMTP) De SMTP server van uw internet provider (bijvoorbeeld smtp.ziggo.nl)
Uitgaande mail STARTTLS poort 587 (accepteer certificaat)
Uitgaande mail SSL/TLS poort 587 (accepteer certificaat)
Webmail http://webmail.e-captain.nl
 
 
 

Get the most out of e-Captain!

e-Captain has a very extensive Member Management package. We offer several basic trainings which teach you to work with e-Captain in an accessible way.  The trainings take place at our office in  's-Hertogenbosch.

View our trainings

 

TeamViewer

To be able to support you optimally, it can be easy to look with you on your computer from a distance. We use TeamViewer to do this. TeamViewer makes it possible to take over your computer from a distance.

 Download TeamViewer

 

This page was last updated on: 22 May 2017