Voor uw leden kunt u in e-Captain twee e-mailadressen opslaan, een privé e-mailadres en een zakelijk e-mailadres. Als slechts één e-mailadres is opgegeven zal e-Captain automatisch alle mailings naar dat e-mailadres sturen ongeacht of dat een privé of zakelijk e-mailadres is. Heeft een lid beide e-mailadressen opgegeven dan kunt u aangeven welk e-mailadres primair gebruikt moet worden voor de mailingen.
In e-Captain kunt u op twee plaatsen de e-mail voorkeuren instellen. Een voor het ontvangen van de facturen en een voor de overige mailings.
Voor het versturen van facturen heeft u in e-Captain de keuze uit 4 opties
Deze voorkeur stelt u per lid in. Uw leden kunnen dus zelf hun voorkeur opgeven. U kunt de factuurvoorkeur instellen op de ledenkaart van uw leden in het tabblad Lidmaatschap.
Voor alle overige mailings kunt u ook een e-mail voorkeur instellen. Deze geldt echter voor al uw leden. Deze kan dus niet per lid worden ingesteld. U heeft hierbij 4 opties.
Om de e-mail voorkeur voor mailingen in te stellen gaat u in het Beheercentrum naar Mailing en selecteert u de optie Mailing instellingen. Vervolgens kunt u de gewenste optie instellen.
e-Captain has a very extensive Member Management package. We offer several basic trainings which teach you to work with e-Captain in an accessible way. The trainings take place at our office in 's-Hertogenbosch.
To be able to support you optimally, it can be easy to look with you on your computer from a distance. We use TeamViewer to do this. TeamViewer makes it possible to take over your computer from a distance.